Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 21:29:49 MET DST

news:2010040615380200@grush.one.pl...
> Po cholerę? A może jak DOS?

Do niektórych aplikacji bardzo chętnie. Szybciej, stabilniej.

> Zmień przyzwyczajenia, a nie wymagaj wstrzymania zmian.

Problem w tym, że ja nie wstrzymuje zmian, no chyba że napisałem gdzieś co
innego. Ja po prostu chciałbym, żeby ktoś pomyslał i nie zmuszał na silę do
rozwiązan gorszych (wg. mnie) tak jak ja nie zabraniam uzywania wodotrysków.

> Trzeba być elastycznym, *nawet* jeżeli nie ma z tego żadnego
> zysku (bo zaraz ktoś wyskoczy "co niby dała zmiana wyglądu").

Jeszcze raz jw. Co komu przeszkadza pozostawienie starego wyglądu? Na temat
tego co daje nowy wygląd okien nie chcę dyskutowac, bo flejm wyjdzie ;)
Przem