Re: system 7 na laptopie

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 23:28:45 MET DST

On Mon, 5 Apr 2010 22:36:32 +0200, "Przemek" <raz@onet.pl> wrote:

>1. jeszcze gorzej to wygląda..
Bo przed ClearType MS używał innego wygładzania i chyba o to ci chodzi
a nie o całkowite jego wyłączenie. Jak włączyć to stare wygładzanie w
siódemce to nie wiem, w XP dało się to zrobić którąś aplikacją z
pakietu Power Toys dla XP.
>2. czy może mi ktoś wytłumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmienił tło
>pulpitu?
Bo na talent nie ma rady? ;) Mi nic takiego nie robi ;)

I weź się przeturlaj na jakąś grupę o Windowsach, może ktoś ci tam
lepiej pomoże.

--
Grzegorz Krukowski