Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 20:49:50 MET DST

(...)
> Stację dokującą lub replikator portów jeżeli Twój laptop oferuje taką
> opcję oraz KVM.
Dzięki. Mam stację dokującą w pracy, a w domu mnie nie stać, tu chodzi o
sporadyczną pracę...
Dlatego myślę o zakupie kabla przedłużacza VGA i 2-go kabla-przedłużacza do
klawiatury (myszka BT).
O ile podpięcie monitorka to żaden problem, to czy duża klawiatura
stacjonarna będzie współpracować z lapkiem?