Re: system 7 na laptopie

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 18:34:48 MET DST

On Mon, 5 Apr 2010 18:08:32 +0200, "Przemek" <raz@onet.pl> wrote:

>W takim razie ja nie umiem. Wszystkki się prawie udało, ale zmienić czcionek
>tak, zeby nie były z wyglądu jak ClearType, nawet po jego wyłączeniu, też
>się nie dało. BTW wrzucić gdzieć printscreena w bmp?
>Przem
Jako że mam angielskiego W7 to podam nazwy z niego.

Wejdź do menu Start i naciśnij PPM na ,,Computer'' i wybierz
,,Properties'', lub w panelu sterowania uruchom ,,System''. W
,,System'' wybierz ,,Advanced system settings''. Na karcie
,,Advanced'' pierwsza ramka jest zatytuowana ,,Performance'', kliknij
w znjdujący się na niej przycisk ,,Settings ..''. Na karcie ,,Visual
effects'' znajduje się pole wyboru zatytułowane ,,Smooth edges of
screen fonts'' (u mnie 4. od dołu) - odznacz je i zatwierdź zmiany, od
tego momentu w systemie nie działa Clear Type, choć co niektóre
programy pewno robią to po swojemu.

--
Grzegorz Krukowski