laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failure"

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 02:15:41 MET DST

jest (znalazlem w sieci) przepis na likwidację błędu "103 charge circuit
failure" [w laptopach,przekroczona liczba cykli ladowania baterii]. Przepis
nalezy wykonac 3 razy, resetuje CMOS, ma likwidowac blad.

Mam kłopot z tym przepisem.

1.
"Upewnij się, czy laptop jest całkowicie wyłączony".

OK, upewniłem się.

2.
"Wciśnij klawisz FN na klawiaturze i trzymając go włącz laptopa, po czym
naciskaj natychmiast klawisz F11".

wcisnąłem fn, włączyłem laptop, nastepnie natychmiast i wariantowo: puściłem
FN/nadal trzymałem FN, w obu przypadkach wcisnalem klawisz f11...

3.
"Laptop powinien się wyłączyć".

... ale nie wyłącza się.

O co chodzi?
pierwsze podejrzenie, że może jednak nie f11. Więc który? Ale może jednak
f11, więc dlaczego przepis nie działa?