Re: kamerka o specjalnych "zdolnosciach"

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 18:55:45 MET DST

Qbab pisze:
> Szukam kamerki na usb która ma możliwość przesyłania "czystego" sygnału
> tzn nie zmienionego przez sterowniki. tzn zmienia siÄ™ barwa (trochÄ™)
> światła to stery mi nie robią cudów z balansem bieli tylko leci jak ma być.
> sam sobie nie napisze niestety sterów które by to potrafiły.
> może ktoś trafił na taką kamerę, (rozdzielczość i szybkość odświeżania
> nie ma znaczenia)
>
> Pozdr

Swego czasu budowalem spektrometr na taniej kamerce
i nalezalo wylaczyc wszystkie ustawienia "auto",
w szczeg. balans bieli i ekspozycje. Dawalo sie to zrobic
w opcjach programu sterujacego.

Musisz uwazac, by nie dopuscic do "przepalenia" obrazu,
czyli by amplitudy pikseli nie przekroczyly wartosci 255,
bo wtedy zostana obciete i nic nie bedzie wiadomo
o natezeniu oswietlenia. Czyli regulacja swiatla w mikroskopie.

pozdr serd

--
A S