Re: Gigabyte GA-GA-8S655FX Rev. 1.1 - F6 SATA problem.

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 00:08:51 MET DST

MAR pisze:

> Płyta czy chipset sterowników nie wymaga.
> OS być może, ale o to pytaj na alt.pl.comp.os.windowsxp

No nic, już po zawodach... instalka poszła ale na koniec system zawisł a
po twardym resecie płyta przestała reagować (podmieniałem, zasilacz,
RAM, grafikę - nawet próbowałem na jakiejś przedpotopowej ATI na PCI) :(
Po wyjęciu RAM nie sygnalizuje niczego, kiedy włączam zasilanie...
Próbowałem też wyjmować baterię przy wyjętym kablu zasilania - niczego
to nie dało. Jedynie wiatraki się kręcą.

Ktoś ma jakiś pomysł?

Pzdr, OMSON