Re: Jaki czytnik CD/DVD?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 15:54:12 MET DST

W artykule <z347vgfszt2r$.oswd4cpipwxj.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
napisał(a):

> Niezawodności, tzn. czytania wszystkiego co wetknę.

Dla mnie niezawodność to nie jest "czytanie wszystkiego co wetnkę".
Nie wetkniesz tam płyty np: blu-ray.
Natomiast mi tego typu czytniki DVD w komputerach (w firmie) działają od
ponad 4 lat i na razie nie mam problemów z czytaniem płyt.

> Także niepsucia się po roku.

Nie wiem jakie tysiące płyt rocznie chcesz na tym napędzie czytać,
ale przy normalnym użytkowaniu wytrzyma Ci zdecydowanie dłużej.

A jeśli po 3-4 latach nawet padnie, to wymienisz sobie na nowy.
W końcu te 70zł na 4 lata to nie jest majątek.

Jacek