Re: Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Sun 28 Mar 2010 - 14:33:04 MET DST

W dniu 28.03.2010 12:48, Maciek pisze:
> Koncza mi sie opcje, wiec pomoc mile widziana. Podejrzewam obecnosc
> robactwa, ale nie wiem, czym go szukac.

jakbyś wziął i przeinstalował to wtedy gdy radził to Konrad Kosmowski to
miałbyś już czysty, szybki system z zainstalowanymi wszystkimi
programami i przegranymi ustawieniami. Zamiast tego jesteś dalej w
punkcie wyjścia. Proponuję to rozwiązanie zastosować jak najszybciej :)

No chyba, że masz za dużo czasu i po prostu zżera Cię ciekawość o co chodzi

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby