Re: dinksy na miniusb i takie tam

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 20:56:07 MET

> Możesz wyjaśnić w jakim celu?
Oczywiście.
Mam takie urządzonko:
http://www.pulster.de/info/pdas/netwalker/netwalker-faq.htm
(w koncu odpuscilem sobie eepc i kupilem cos co wlacza sie w 2 sekundy i gasnie
w 3, gra avi,mp3 i ma standardowego firefoxa i 512mb ram)

I tam sa dwa zlacza usb, jedno zwykle a drugie miniUSB.
No i mam nawet taka przejsciowke z miniusb na gniazdko zwykle ale jest dosyc
duza i po wetknieciu dongla usb bardzo wystaje a chcialbym mmiec mozliwosc
trzymania sobie BT non stop w zlaczu miniusb.

Od biedy moge sobie podpiac huba usb ale to kolejny dinks w kieszeni.

> MiniUSB - o ile mi wiadomo -
> stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*, które z
> oczywistych względów nie obsłużą urządzenia kontrolera
> pikosieci BT USB.

Czyli jednak gdzies ktos dongle miniusb produkuje? Mozesz rzucic linkiem?
I google pluje minidonglami usb na standardowym zlaczu...

--
Lukasz Sczygiel