Re: Bylo 'Laptop w Intelu czy AMD', jest 'po naprawie'.

Autor: ApanasBudriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 14:21:23 MET

W dniu 2010-03-27 14:14, Jacek pisze:
> Witajcie.
>
> W koncu dotarl moj kochany laptop z naprawy z serwisu HP.
> Gra muzyka, nie osiaga juz 95, a 63st. C.
> Jednak w 'Indeksie wydajnosci systemu Windows' wartosc
> grafiki AERO wynosi 3,7 (przed naprawa wynosil 4,9), a grafika w grach
> 4,1 (bylo 5,3).
>
> Co o tym sadzicie?

pytanie ogólne to i uogólniając odpowiem :-)

IMO

- laptop do gier ? błąd szybko zejdzie w wyniku przegrzania
- laptop HP do gier ? j.w. tylko dwa razy szybciej

Jak dla mnie ? szybko sprzedać i dojśc do wniosku że jeśli zależy ci na
sprzęcie trwałym to nie kupuj z ekstremalnie mocna grafiką - fizyki nie
oszukasz gdzieś to ciepło musi być odprowadzane a w przypadku laptopa
jest to bardzo trudne zadanie. W efekcie cierpi cała elektronika i spada
trwałość takiego sprzetu.