Re: Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?

Autor: Michal <fred4u_at_wywal.wp.pl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 08:34:52 MET

> Reinstaluj* i tyle - od tego bym zaczął. Memtest czy dyski raczej nie mają
> tutaj nic do rzeczy - jakby pamięć czy dysk były walnięte to system by się po
> prostu wieszał.

Z ciekawych przypadków, jakiś czas temu padł szwagierce zasilacz od
laptopa HP. Kupiłem na miejscu zamiennik, po podłączeniu którego
komputer (C2D) zaczął chodzić z prędkością... no coś jak XT ;) W
momencie bootowania w trybie awaryjnym, napisy wyświetlane były w tempie
1 wiersz/sek..
Z chwilą odłączenia zasilacza, komp momentalnie odżywał (na baterii).
Po wymianie zasilacza na inny egzemplarz, problem zniknął. Zasilacz typu
"smartpin".

Do dzisiaj nie wiem que pasa.

Pozdr.,
Michał