klopot z karta ASUS Radeon HD4650

Autor: Krzysztof W. <kriss_at_artsdesign.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 12:12:33 MET

Witam

sprzęt:
MSI K8N Neo2
AMD Athlon 64 3000+
1 GB RAM
2 x HDD
1 x CDRW (sony)
1 x DVD RW (nec)
GF 4200Ti (Pixelviev) AGP 128MM
SB live 5,1
zasilacz - 350W

win XP (sp3,4 ?)

Taki problem:
Wspaniale sprzęt dzaiała, ale chciałem przyspieszyć grafikę póki jeszcze
można znaleźć coś na AGP.
Znalazłem kartę (ASUS Radeon HD4650 1GB DDR2).

Odinstalowałem stare Nvidi drivery, wstawiłem nową kartę, podłączyłem
dodatkowe zsilanie, zainstalowałem stery. Wyświetlanie pulpitu ok,
rozdzielczość ok.

Kłopot pojawił się, że komp w odczuwalny sposób zwolnił, dłużej się odpala,
przestaje działać dzwięk.
Grafika w teście 3DMark 2001 jest dwa razy wolniejsza od mojej starej karty.

Ponowne zainstalowanie starej GF i wszystko elegancko gra.

Co może być przyczyną takiego zachowania kompa ?

--
Pozdrawiam