Re: smar na E8500

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 14:56:12 MET

Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisal w
wiadomosci news:hofpfa$3st$1@news.task.gda.pl...

> no ale tu chodzilo o procesor i paste miedzy nozkami.
>
> chcesz jechac to ze scierka z ludwikiem?!
> ciekawe jaki koncowy efekt bedzie i czy nozek nie powyginasz i ile czasu
> to zajmie....

Hmm, doprawdy nie wiem czego nie zrozumiales. Nic nie bylo o zadnej scierce,
gdzies Ty to wyczytal? :) Plyn z woda i szczoteczka do paznokci. Czas,
gdzies tak jedna minuta. Skrzywionych nózek zero. No chyba ze ktos do tego
podejdzie jak fizol ;)
I zeby nie bylo dalszych niedomówien, procesor nalezy wysuszyc :) Wystarczy
papierowym recznikiem, a jak komus sie chce to mozna pojechac suszarka do
wlosów :) Spokojnie, nic sie nie stopi ;)