Re: smar na E8500

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 14:28:49 MET

Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisal w
wiadomosci news:hofnnj$r4r$1@news.task.gda.pl...

> Miedzy nozkami to moze w wanience/myjce ultradzwiekowej + izopropanol ?
> (wanienka lepiej jak ma mozliwosc podgrzania wtedy sa lepsze rezultaty
> takiego czyszczenia)

Potrzebny dodatkowy sprzet i do tego smród izopropanolu. Po co utrudniac
sobie zycie skoro sa proste i tanie metody? To tak jak z czyszczeniem
ekranów. Mozna kupic wypasione sciereczki, plyny i inne bajery. A wystarczy
papierowy recznik i plyn do mycia szyb :) Zaraz sie podniosa glosy oburzenia
róznych gadzeciarzy, ale mam to gdzies ;) Od lat tak czyszcze monitory CRT,
LCD i telewizor plazmowy i na zlosc producentom smiesznych i nieprzyzwoicie
drogich sciereczek nic sie zlego nie stalo :)