Re: smar na E8500

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 10:28:43 MET

Uzytkownik "sdh" <staszekdh@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:4239d9be-037a-495b-9f48-76bc55aec361@g4g2000yqa.googlegroups.com...
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pytam, bo nie chce uszkodzic
> procesora, a moje obawy plyna stad, ze w manualach Intela kaza
> wszystko robic w rekawiczkach i na jakiejs macie antyelektrycznej ;))

Ale to nie ma nic wspólnego z radiatorem i smarowaniem.
Mata antystatyczna to raczej w produkcji.
Ty musisz zadbac, aby nie elektryzowac sie statyczna elektrycznoscia..
To te "kopniecia" jak chodzisz po sztucznym dywanie w obuwiu
 z izolacyjna podeszwa. Przed montazem musisz sie "rozladowac" dotykajac
kaloryfera np.
lub innej uziemionej czesci. Nic prockowi nie bedzie grozilo:).

Artur(m)