Re: chłodzenie dla Core 2 Duo E8400

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 20:38:38 MET

 Intelowski to nędzna ponacinana blaszka bez
> ciepłowodów. Ewentualnie zainteresuj się np Scythe Katana. Nie jest olbrzymi
> przez co łatwo zakłada się bez demontażu płyty.

Nie do końca jest tak z boxowym chłodzeniem Intela. Jak 3 lat temu
rozpowszechniały się C2D oraz Quady to boxowy radiator dołączany do tych
procesorów był zbudowany na miedzianej tuleji. Miedziany rdzeń z miedzianą
podstawką i dookoła aluminiowe żebra. Na takim boxie można nawet było troche
kręcić. Ale wkrótce okazało sie, że to za dobry radiator i zastąpiono go - jak
piszesz aluminiowym ponacinanym kółkiem. Też daje radę ale juz zero kręcenia.
Scythe jest jak najbardziej OK. Też mam coś z rodziny - Scythe mini i jest też ok.