Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 16:17:45 MET

Dnia Tue, 23 Mar 2010 05:54:06 -0700 (PDT), KK napisał(a):

> Witam, mam odwieczny problem. AMD czy Intel. Precyzując chodzi o dwa
> modele ASUS-a:
> - Asus K50AF-SX027 (AMD)
> - Laptop Asus K50AF-SX027 (Intel)
>
> Komputer ma służyć do zastosowań domoych intyernet, filmy, żadnych
> gier. Słyszałem, że w takiej opocji tylko Intel, lepsze zarządzanie
> energią, nie przegrzewa się. Na dzień dzisiejszy skłaniam się ku AMD.
> Prosiłbym o wasze opinie.
> Pozdrawiam

Moj Pavilion DV5-1100 przy ustawieniu 'oszczedzanie energii' w stanie
spoczynku ma 80st. C. Gdy zaczne gadac na Skajpie, to wzrasta do 90-93.
Jezeli ustawie 'maksymalna wydajnosc' i gadam na skajpie, to sie wylacza...
Co do wentylatora, to dzila non-stop, dokladnie tak, jak farelka - gorocy
podmuch, na zime, jak znalazl.:)
Smieje sie, ale jest to przykre, ze taka firma, jak HP wypuszcza na rynek
takie cos...
Dla przykladu dziadkowie kupili wnuczce, a mojej corce3 na przyjecie
Samsunga r580.

1. Zimny, letni tylko w okolicach procesora.
2. Wentylator nie wlacza sie - slychac jedynie dysk.
3. Stylistycznie piekny.

Moje spostrzezenia: kiedys Samsung (lata 90te) byl uwazany za cos
kiepskiego, a HP byla uznawana marka. Teraz jest odwrotnie.

P.S. Mialem kilka HP przed DV5 - byly jakosciowo lepsze.
HP schodzi na psy...