Re: Laptop ASUS 5RL General Protection Fault

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 08:26:50 MET

W dniu 2010-03-22 22:14, macalos pisze:
> Witam, mam problem z laptopem, przy starcie pojawia się komunikat
> General Protection Fault i nic nie moge z tym zrobić, czytałem tu:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/General_protection_fault, lecz dzięki tej
> wiedzy nie naprawiłem komupeta. Sprawcą tego zamieszanie jest moja 3
> letnia córeczka, która jeszcze nie umie powiedzieć czym np. przywaliła
> w klawiaturę.
> poradźcie coś. dzięki.

Ech, use google luke.

Już myślałem, że padło.

http://forum.dobreprogramy.pl/general-protection-fault-pokierujcie-mnie-t78268.html

http://forum.dobreprogramy.pl/instalacja-windows-t47566.html

http://www.google.pl/search?q=asus+general+protection+fault&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Zresetuj bios do ustawień domyślnych, sprawdź czy masz wyłączone
sprawdzanie przed virusami boot recordu dysku.