Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 01:45:16 MET

Proces LeP <lesp@onet.pl> zwrócił błąd:

> Trzeba zastosować odpowiednio długie hasło i go nigdzie nie zapisywać. Potem
> nawet hipnoza nie pomoże (sprawdzone;)

Święta prawda. Mam kilka takich plików, nie pamiętam co w nich jest.
Kiedyś napisałem jakiś skrypt który miał odkodowywać (napisanie
normalnego programu zajęłoby zbyt dużo czasu) - ale nawet kilka miesięcy
nie wystarczyło, mimo że "prawie" pamiętałem hasło. TC jest tak zrobiony
że nie da się go bardzo wydajnie odszyfrować, jest jakiś program
komercyjny do tego ale ponoć też wolny.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8