Re: Konfiguracja komputera

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 20 Mar 2010 - 22:15:49 MET

Proces Krzysztof <krzysiu_md@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Uprzejmie proszę o uwagi PT grupowiczów o konfiguracji komputera -
> głównie do gier, rozdzielczość 1920x1080, w założeniu powinien
> popracować kilka lat bez konieczności dramatycznych modernizacji. System
> W7 64x.
>
> Gigabyte GA-790XT-USB3
> AMD Phenom II X2 550 BOX Black Edition

Cienki procek, weź 4-rdzeniowca. Widziałem na innej grupie to
porównanie:
http://www.legionhardware.com/articles_pages/battlefield_bad_company_2_tuning_guide,7.html

Gier w których jest różnica nie ma jeszcze wiele, ale:
1. nawet dla tej jednej warto
2. jeśli ma być na kilka lat to i gier będzie więcej

Chyba że odblokujesz rdzenie...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8