Problem z routerem

Autor: Michał <m.mirkowicz_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Mar 2010 - 21:18:56 MET

Witam. Łącze sie z internetem w mieszkaniu studenckim poprzez siec
bezprzewodowa. Internet jest dostarczany wraz z tv kablowa i do niego
podlaczony jest router. Przez dlugi czas nie moglem wogule polaczyc
sie z internetem, na innych komputerach nie bylo z tym problemu. Po
wielu eksperymentach znalazlem sposob: 1)musze włączyc zapore windows;
2) teraz musze ja wylaczyc; 3)i restart routera. I po takiej operacji
zazwyczaj dziala, choc nie zawsze. Czy moglibyscie mi napisac co jest
przyczyna moich problemow? Pozdrawiam