Re: zgrywanie z VHS na DVD

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 20 Mar 2010 - 17:53:18 MET

Jacek pisze:

> Powiedzial, co wiedzial...
chmm, człowiek pyta, całkiem sensownie, ale treść pytania jest
porównywalna z reklamą. noramlne? Moze dla Ciebie tak, dla wielu nie.
dla wielu, czyli wielu _nie odpowie_. założysz sie ze jak ktoś zapyta o
to samo za 3 miesiace, ale bez rekalmy będzie wiecej odpowiedzi?
Tak wiec ja uważam ze pomogłem autorowi pytania. jak jednak chce
reklamować antywirusa, tym samym produkt wymagający antywirusa - jego
sprawa. mam nadzieje ze dożyje czasów gdy nie bedzie wolno wciskać
ulotek za wycieraczki samochodowe i uprawiać pseudoreklamy w usenecie.
ToMasz