USB scroller

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 20:52:51 MET

Hej,

Czytam dużo na ekranie a pozycja z wyciągniętą sztucznie reką trzymaną na
myszy nie jest wygodna.

Czy znacie jakiś bezprzewodowy gadżet usb, w którym mógłbym zaprogramować
guziki PG UP/ PG DN, i scroll ? Wiem że istnieją wskaźniki, ale są za
drogie dla mnie :)

Poza tym nie wiem czy dobrze szukam takiego wynalazku pod nazwą "usb
scroller". Może ewentualnie znacie jakiś model programowalnej mini-myszy
która mogłaby spełnić moje oczekiwania ?

--
Vissim