Re: przejsciowka IDE - CF jaka ?

Autor: Marek M <nospam_at_autograf.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 20:36:48 MET

BartekK wrote:
> A dlaczego nie na pendrive/usb ? W końcu to tylko ma wystartować raz i
> działać...

Fakt, ale czasem lubię sobie skomplikować życie nie zauważając prostszych
rozwiązań,
w każdym razie przejściówka zamówiona i teraz pozostaje czekać aż dotrze,
jeśli jednak nie zadziała cf to pozostanie usb.

P.S faktycznie ten pierwszy link niepotrzebny, tak to jest jak siÄ™ wieczorem
wysyła posty

pozdro