Port esata w Dellach

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 17:36:25 MET

Kupiłem właśnie zewnętrzny dysk USB/esata. Miałem nadzieję korzystać z
portu esata w laptopie (Dell 1735) ale nie mogę włożyć kabelka...

Kabel esata dostałem z dyskiem, w laptopie ponoć jest wejście esata
połączone z portem USB - faktycznie jeden z portów jest nieco wyższy, ale
fizycznie kabel nie wchodzi (jest jakby odrobinę za szeroki).

Czy Dell wymaga jakieś specjalnego kabla esata? A może coś muszę rozkręcić
i przestawić? :>

Pytanie dodatkowe: matryca (białe podświetlanie LED) od pewnego czasu ma
mankament taki, że wędruje po niej biała plama (jakby wypalony obraz)
wielkości tak z 5 cm. Plama zmienia położenie zależnie od tego, jak noszę
laptop (noszę w pionie i spływa ona jakby w dolną część, czyli lewo-prawo,
lapek wyłączony). Coś mi się rozłączyło, czy matryca do wymiany?

--
Kapsel
  http://kapselek.net