Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: Jerry1111 <jerry1111alwaysattackedbyspam_at_wp.pl.pl.wp>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 22:35:17 MET

On 17/03/2010 12:08, R.M. wrote:

> 20W - to wiecej niz nowe plyty i procesory intela ...

Te 'moje' 20W uwzglednia sprawnosc zasilacza (dostarczany w komplecie z
plyta). Innymi slowy: co bym z kompem nie robil, to pobor mocy nie
skacze powyzej 21W AC. Aha - zadnego oszczedzania energii nie mam,
procek chodzi na maxa (nie chce mi sie sprawdzac czemu nie dziala skoro
pudlo bierze 20W). Underclockingu tez mi sie nie chce robic - leniwy jestem.

> http://www.silentpcreview.com/article1013-page5.html
>
> pisza, ze 18W DC, ale w tym jest dysk 2.5 calowy

18W DC -> 30W AC?
Jesli znajdziesz _bardzo_ dobry zasilacz to bedzie mialo sens. Nie wiem
tylko czy takie sprawne zasilacze robia, bo potrzebujesz ~80W peak, ~20W
idle, wiec przy idle sprawnosc mocno spadnie.

, ale w ten sposob ograniczylbym sie do
> maks. mocy, zasilacze enermax bylyby idealne, o ile prawda okazaloby sie
> ich sprawnosci - 90% przy niskim obciazeniu

Dla niskich obciazen sprawnosc musi byc dodupna...

--
Jerry1111