Re: LG psuje płytki DVD DL

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 13:55:00 MET

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:hnqibj$3ok$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> spotkał się Ktoś z was z takim problemem - nagrywarka LG G22LS50 psuje
> płytki DL...
> ogólnie występuje takie zjawisko, że podczas nagrywania ta nagrywarka
> dziwnie stuka głowicą - ale tylko na początku płyty i na końcu... podobnie
> dziwnie stuka głowicą jak włożę do niej nagraną już płytkę... nagrywam na
> OMEGA DVD+R DL, czyli nie byle co.
>
> co sprawdziłem: wymieniłem nagrywarkę na nową, to samo... wymieniłem
> płytki na nowe, to samo...
>
> nie wiem co dalej, pozostaje płyta główna i zasilacz, może najpierw
> spróbuję zmienić zasilacz...

> [...]

Spróbuj na innych płytkach, nalepiej dobrej jakości. Nagrałem do tej pory
zaledwie kilkanaście DL ale reguła okazała się sztywna. Wszystkie badziewia
trafiły do kosza, a wszystkie markowe nagrały sie bezbłędnie. Omega to
raczej dolna półka :)
Przy płytkach jednowarstwowych ta reguła się nie sprawdza. Najwyraźniej DL
wymagają większego reżimu technologicznego.
Pozdrawiam