Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: PETE <ad_at_block.com>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 12:45:06 MET

> boxowy wiatrak nie jest zly - zamiast go zmieniac
> sprobuj najpierw wycisz go softwarowo, np. speedfan'em -
> - chwale sobie ta cisze przy 20% maksymalnych obrotow wiatraka,
> az uklady gubia sie z odczytywaniem predkosci :)

najgorszy nie, ale głośniejszy przy niskich obrotach od revolteca jakiegoś
którego mam dodatkowo, obroty mam kontrolowane przez bios 3 stopniowo i
przez większość czasu wiatrak stoi w miejscu,

+obniżenie taktowania do 1000MHz, obniżenie napięcia do 1,3V i było jeszcze
troszkę zimniej, ale zauważalne było spowolnienie działania systemu, więc mi
sie nie opłaciło