Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: PETE <ad_at_block.com>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 10:46:13 MET

> z praktyki składania komputerów, mogę Ci polecić athlona 64 bit
> jednordzeniowego. on moze chodzić (jako komputer biurowy) na
> standardowym radiatorze bez wentylatora. coś jak 486 :)
>
> ToMasz

też własnie się bawiłem takim x64 3000+ Venice - kiedy go kupowałem to
porównanie było do P4 które grzało sie diabelnie, mój AMD z boxowym
radiatorem bez wiatraka temperatura wzrasta do około 60 stopni, pare obrotów
wiatraka zbija temperaturę do 35 stopni, ze standardowym boxowym coolerem,
który troszke słychać przy 1100 obrotach/minute a włącza się w idle co
jakieś 10 minut na 3 minuty (wentyl włącza sie przy 35 stopniach), musze
zmienić ten boxowy coolerek na coś lepszego