Re: Dobry niezawieszający sie router za rozsądną cenę?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 10:21:55 MET

Oncek pisze:

> Tu sie przyłącze do pytania, TPlinki są tanie i dość dobrze wyposażone
> więc może cos nowoczesnego tej marki ?

Uzywam w domu TP-Linka WR841ND, wifi pelne n (transfery z laptopa z n-ka
do kompa po kablu sa 6-7MB/s bez wzgledu gdzie jestem w mieszkaniu),
prosta konfiguracja, dosc rozbudowany (jak na dom), aczkolwiek
intuicyjny firewall, switch 4 porty 10/100Mbit/s, stabilny, nigdy sie
nie zawiesil ani nie ma przerw w dostawie netu. Cena w zaleznosci od
tego gdzie kupisz okolice 120zl.

--
Pozdrawiam,
Maciek