Re: P³yta, procesor, grafika i pamiêæ.

Autor: Grumens <tehzraf_at_hjz.rqh.cyROT13>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 08:13:35 MET

Dnia Tue, 16 Mar 2010 23:07:57 +0100, Micha³ napisa³(a):

> Skoro karta przyzwoita, to mo¿na pewnie j± sprzedaæ za sensown± cenê?

Karta to ASUS AH3650 z pasywnym ch³odzeniem. Trochê mi jej szkoda, no ale
mo¿e faktycznie uda siê sprzedaæ.

> http://www.purepc.pl/inne/zestawy_komputerowe_na_marzec_2010

Przegl±da³em w³a¶nie te zestawy i tam przewa¿a AMD a ja bym siê sk³ania³
bardziej ku Intelowi, chocia¿ nie wiem czy s³usznie.

> Napisz, co masz w tej chwili - mo¿e oprócz zasilacza da siê wykorzystaæ
> dysk, napêd optyczny, obudowê...

No wla¶nie dysk, napêd i obudowê mam zamiar wykorzystaæ, chodzi mi tylko o
wymianê p³yty, procka, pamiêci i grafiki. No i zasilacz chcia³bym zachowaæ
o ile poci±gnie nowy sprzêt.
Dyski, które obecnie posiadam: WD WD5000AADS 500GB i WD Caviar SE 250 GB
WD2500BB. DVDRW - BENQ 1650. Obudowa shinobi, czy jakos tak, nie jest
najlepszej jako¶ci ale ³adna :)

--
Pozdrawiam
Grumens                      http://www.archivemusic.pl