Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: Jaroslaw Berezowski <prezydent_at_gov.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 22:38:07 MET

Dnia Tue, 16 Mar 2010 20:28:46 +0100, R.M. napisał(a):

> pewnie chodzi o pico-PSU, rozwazalem, analizowalem, itd na stronie
Dokladniej mowiac tego:
http://www.mini-box.com/M2-ATX-160w-Intelligent-Automotive-DC-DC-Power-
Supply?sc=8&category=981

> glownej pisza, ze nie wymaga chlodzenia, a jak wczytalem sie w szczegoly
> okazalo sie ze przy ponad 50% obciazenia wymaga chlodzenia, a co bedzie
> jak plyta przekroczy dopuszczalne prady?
Moj system pod obciazeniem wezmie z 70, wiec do polowy sie co najwyzej
zblizam. Ale nie sadze, zeby sie grzal mocno. Jezeli wierzyc
specyfikacji, to max 10W mocy on rozprasza (trzeba do calosci doliczyc
zewnetrzny, mam Merawexa Cameleona).

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski