Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: Jerry1111 <jerry1111alwaysattackedbyspam_at_wp.pl.pl.wp>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 21:46:08 MET

On 16/03/2010 16:00, R.M. wrote:
> Witam,
> Probuje dobrac komponenty (zasilacz ATX, plyta, procesor), tak aby
> pobieraly jak najmniej pradu w stanie idle, atomy i inne odpadaja ze
> wzgledu na to, ze czasami bede potrzebowal wyzszej wydajnosci

Moze jednak warto rozwazyc Atoma? Ja mam plyte ION-ITX-A-B i z dyskiem
500G 2'5" oraz 2GB ramu (w jednej kosci) ciagnie z _gniazdka_ 20W. Mam
jeszcze drugi dysk 1T, ale oskryptowany do wylaczania sie po pol
godzinie nieuzywania.
Jak to sobie skladalem to staralem sie wybrac najmniej pradozerne i w
miare szybkie (VIA odpadla - za wolne toto).

--
Jerry1111