Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 18:53:04 MET

Dnia Tue, 16 Mar 2010 17:00:16 +0100, R.M. napisał(a):

> Witam,
> Probuje dobrac komponenty (zasilacz ATX, plyta, procesor), tak aby
> pobieraly jak najmniej pradu w stanie idle, atomy i inne odpadaja ze
> wzgledu na to, ze czasami bede potrzebowal wyzszej wydajnosci

Zasilacz: Enermax MODU87+ 500 W (80+ gold), jak na swoją moc ma wg ludzi z
PCLaba bardzo wysoką sprawność przy bardzo niskim obciążeniu:
http://pclab.pl/art41063-9.html

Co do procków z AMD, to tu masz listę:
http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx
Wystarczy wybrać Wattage i Socket. Zaczynają się od 25 W dla AM3.

Mój 5050e (45 W TDP) według programu monitorującego ASRocka pobiera w idle
2,5 W, pod obciążeniem do 46 W. Cały komp w idlu pobiera ok 45 W (bez
monitora, średniej sprawności zasilacz, karta TV, 2 moduły RAM).

--
GLaF