Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: R.M. <fowerem_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 17:42:30 MET

On 03/16/2010 05:31 PM, Doxent wrote:

> Celeron 3300, ewentualnie PDC 5300 na G31, około 50W w idle. na G41 jest
> jakby trochę więcej ok 55W. Około 88W w 100% CPU. Nie składałem na razie
> nic na nowszych AMD ale myślę, że można też zejść poniżej 50W jak się
> wybierze chipset AMD.

bardzo zabawne - 50W w idle? wiekszosc nowszych plyt pod amd czy intela
zuzywac cos okolo 30W w idle, ale chcialbym zejsc do 20W, wiem ze jest
to mozliwowe, kwestia dobrego zasilacza

np core i3 (z integrowana grafika) zuzywa 18W DC

http://www.silentpcreview.com/article1013-page5.html

niestety zasilacze sa dziadowskie i z tych 18W DC robi sie 30W AC
zgodznie z tabelka

http://www.silentpcreview.com/article1013-page3.html