Re: IPad

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 14:35:03 MET

Dnia 2010-03-16 12:40, Użytkownik Iguan007 napisał:

> Takie zabawy skonczylem w przedszkolu. Niestety musisz sie z kims innym
> "poprzezywac"

Z tego co widzę to nie bardzo skończyłeś.

> Pozwol ze Ci doradze. Jesli naprawde jestes zainteresowany wymiana baterii
> to zaloz watek "jak zmienic baterie w iPad" i moze ktos Ci doradzi. Twoja
> aktualna metoda "doczepic sie do dowolnej osoby ktora pisze cokolwiek o tym
> urzadzeniu" nie zda egzaminu. Zawsze tak korzystasz z grupy? Ktos pisze np.
> o sterownikach do karty muzycznej w HP a TY RZADASZ od niego odpowiedzi jak
> zmienic baterie w HP? Powiedz, na jakiej podstawie uznales ze MUSZE wiedziec
> jak wyminic baterie w iPad? Bo pytalem o date premiery? Porazajaca logika.

Czyli jednak strzeliłeś focha.
Nie widzę sensu zakładania kolejnego wątka skoro w tym udzielają
się "fachowcy" potrafiący zdefiniować iPoda jako komputer PC.
Myślałem że odpowiedzą na pytanie i się pomyliłem.
Ty faktycznie prowadzisz tu kryptoreklamę tego "komputera PC".

ps. W jakiej karcie muzycznej HP występuje bateria ?
:-)

Pozdrawiam