Re: zworki w starych dyskach WD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 11:27:05 MET

Dnia 2010-03-16 10:45, Użytkownik MC napisał:

> Ciekawe jaka jest wartość rynkowa takiego nośnika.

IDE to praktycznie żadna, no jeśli to pracuje pod cywilizowanym
systemem a nie pod windows to 30zł za przelotkę IDE-CF, 50 - 100zł
za kartę CF i teoretycznie wieczne bo brak mechaniki. :-)
SCSI 2 (złącze 50 pin) pojawiają się na alledrogo po 300zł.
Można wprawdzie to zastąpić składanką: przelotka SCSI-IDE,
kolejna IDE-CF i karta ale będzie to droższe i sporo wolniejsze
od starego dysku SCSI.

Pozdrawiam