Re: Solidna i cicha obudowa ATX - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 12:54:51 MET

"MarcinCz" wrote:
> Eghmm... Cena to jeden z powodów dla których ich nie spełnia
> Proline zaczął ostatnio sprzedawać Lian Li. Widziałem też na Yooki.pl

Tę obudowę ma Proline i tylko Proline, w innych sklepach porównywarki
cen nie pokazują. To niestety nie zmienia faktu, ze cena jest zaporowa
i nie dam rady tyle na skrzynkę wydusić.

Tak czy siak propozycja rewelacyjna, do dziś nie wiedziałem, że Lian-Li
zaczęło robić takie fajne budy. :-)

Pozdrawiam
.Peeter