Re: Solidna i cicha obudowa ATX - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 11:49:24 MET

"MarcinCz" wrote:
> A co jest złego w umiejscowieniu zasilacza na dole?

Zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba nic. :-)

Tylko pytanie - czy wentylator zasilacza ma wyciągać powietrze
z obudowy, czy spod obudowy? W drugim przypadku będzie
zaciągać masę kurzu...

No i _chyba_ trzeba dorzucić dodatkowy wentylator na górze,
żeby zastąpić wentylator zasilacza...

> Co prawda poniższe nie spełniają wymagań ale są takie ładne... :
> Lian Li PC-B10

Czad! Gdzie to można kupić i za ile? :D Akceptując zasilacz na
dole - spełnia wymagania. :D

Na plus w stosunku do Fractal Design - patenty - fajnie rozwiązali
mocowanie napedów i zasiłki. Podoba mi się panel, system zamykania,
wygląd... minusem tylko jest to, że jest cała czarna, ale bym przeżył.
Na minus - czyżby brak przepustów dla kabli za panelem mobo?

Pozdrawiam
.Peeter