Re: Solidna i cicha obudowa ATX - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 23:44:01 MET

"Santana" <santana@interia.pl> wrote:
> Np. CoolerMaster Centurion, Gladiator. Ogólnie ta firma robi fajne budy za
> przyzwoite pieniądze. Byle nie seria Elite :)

A, zapomniałem o jednym małym detalu, który lubię i bym chciał
mieć - drzwiczki zakrywające 5,25.

A co do CM:
- Centurion 5 - odpada przez przyciski na dole.
- Centurion 590 - zasilacz na dole, brak speakera i brak resetu... odpada.
:D
- Gladiator 600 - maleństwo.
- CM 690 II - nawet nawet, ale znowu zasilacz na dole...

Coś innego, ktoś coś? :-)

Swoją drogą, podoba mi się coś takiego:
http://tinyurl.com/ydg8mg7

Tylko boję się, że kabel zasilający 8 pin w moim zasilaczu okaże się za
krótki. :/
Może niesłusznie i warto wyłożyć na tę budę 400zł?

Pozdrawiam
.Peeter