Re: Prawdopodobienstwo zainfekowania... w sieci

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 22:31:51 MET

freewolny pisze:
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości news:hngms4$sed$1@polsl.pl...

> A dlaczego nie?
> Tak celowo opuściłeś cytat z posta ToMasza?
> Dziwi mnie podejście ludzi, którzy gdy pada hasło wirus, w domyśle widzą
> już windowsa.
moment moment. Autor wątku pyta sie o infekcje _komputera_ nie systemu.
Gdyby napisał komputerów z windowsem... można by posądzić "Wyznawców"
linuksa o stronniczość. Co wiecej, mowa jest o komuterach, co do których
nie ma sprecyzowanych zadań, mają stać i być nieczułe na ataki.

> Głównym problemem w takich przypadkach jest nie to jakiego
> systemu się używa, ale zawartość znajdująca się między klawiaturą, a
> krzesłem.
Tak jak napisałem wcześniej. jeśli mamy sabotarzyste który Astrze
wykręcił parę srubek - niema siły wszystko da sie zepsuć. NA to ze
dominujący system operacyjny sam z siebie taki jest i wymaga działań
zabezpieczajacych - nic nie poradze.

> Dwukrotnie widziałem Fedorę z odpalonym serwerem wysyłającym spam w
> świat. Ale wtedy winny był uruchomiony przez jego admina i niezałatany
> oryginalny serwer poczty :).
TAK! Oczywiście! W świetle pytań autora wątku, goły Windows bedzie
wymagał działań zabezpieczających, a goły linuks niczego. Lecz zawsze
moze przyjść magik znający hasła i przerobić Fedore na windowsa z IE.
Ale tego sie nieda zrobić 3 kliknięciami.
ToMasz