Re: ustawienie rozdzielczości

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 19:08:08 MET

"Tomek" napisał:

> Model to monitor G900WA LCD

Czyli moje zdziwienie było uzasadnione. To jest monitor nie 17-to a
19-calowy z rozdzielczością natywną 1440 x 900 px (BTW: jest to 16:10, nie
wiem skąd wziąłeś te16:9). Dziwne, wszystkie w miarę współczesne karty
graficzne powinny sobie dać radę z tą dość popularną rozdzielczością, jeśli
nie - pozostaje faktycznie wymiana lub skorzystanie z jakiegoś PowerStripa
(jeżeli używasz Windy).
Na początek jednak użyj standardowej "metody Animki" - zainstaluj sterowniki
do tego monitora ;->

JoteR