Re: Serwerek NAS, ktory?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 23:53:10 MET

U偶ytkownik "news..pl" <pp@ppo.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:hnd1o9$53o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> To 40MB to w testach programowych czy transfer rzeczywisty ?

To jest dok艂adnie m贸wi膮c pr臋dko艣膰 kopiowania z nasa przez dwa gigabity na
ramdysk w pececie. Obj臋to艣膰 - CD-ROM-a. Zapis (czyli kopiowanie w przeciwn膮
stron臋) jest prawie dwukrotnie wolniejszy. Kopiowanie jest przez Windows,
korzystam z mapowania, sie膰 sk艂ada si臋 tylko z tych dw贸ch element贸w.
Oczywi艣cie transfery mniejszych plik贸w s膮 z mniejsz膮 szybko艣ci膮.

> Jesli m贸g艂by艣 wrzuci膰 na NASa jaki艣 pliczek ko艂o 1GB i zmierzy膰 w jakim
> czasie go skopiuje to by艂bym niezmiernie wdzi臋czny, mam Netgeara RND4000
> za

Podaje dla tych 650MB: zapis 19s, odczyt 12s. Synology DS 209+. Niestety o
tym Netgearze nic powiedzie膰 nie mog臋.