Re: Adapter PS/2 na USB

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 22:02:04 MET

Dnia Fri, 12 Mar 2010 14:42:50 +0100, Q napisał(a):

> nie zmienia to jednak mojej glownej tezy (wrecz ja potwierdza :) ,
> ze GLaF wpadl w tym komputroniku na tzw. kretynow technicznych.

Nie miałem jeszcze do czynienia z takimi adapterami, ale uważam, że
trafiłem raczej na rzetelnego sprzedawcę, który uprzedził mnie, że
sprzedaje szajs, który nie działa poprawnie z ich klawiaturami oraz z
klawiaturami klientów i jest przez nich zwracany, ale ich szajs działa z
czytnikami kodów.
Nie podejrzewam, żeby klienci oraz pracownicy Komputronika byli takimi
"kretynami technicznymi", którzy nie potrafią prawidłowo podłączyć adaptera
między klawiaturę a komputer. Ale przekonam się jak odbiorę swój adapter :P

Pewnie zostałem przez Ciebie źle zrozumiany, bo w mojej wypowiedzi:
> Byłem w Komputroniku, ale
> tam mi powiedzieli, że mają tylko niedziałające (sic!), które działają [poprawnie]
> tylko z czytnikami kodów kreskowych, a nie [działają poprawnie] z klawiaturami.
zabrakło słów w nawiasach [ ].

--
GLaF