Re: 2 komputery - konfiguracja

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 22:40:27 MET

W dniu 2010-03-11 21:06, qwerty pisze:

> Firefox. Bez uywania flasha nie muli przy ponad 100 zakadkach, ale jak
> odpali si >40 zakadek z np youtube to motrafi przycina (p4 630@3,8GHz).

A to zwracam honor, mnie si nigdy nie udao odpali 40 zakadek z
flashem :) C, jak widac kwestia potrzeb, pomijam tylko sens takiej
akcji bo ja nawet nie wyobraam sobie w jakim celu mozna potrzebowa
40zakadek z flashem. Inna sprawa - masz wersj 3.6? Ja uywam i nie
narzekam, 40 zakadek otwiera w kilka sekund, co prawda nie z filmikami
flashowymi... ale nie omieszkam przetestowa :)