Re: Adapter PS/2 na USB

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 21:45:23 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:hnbkbi$b90$1@news.task.gda.pl...

> co za idioci tam pracuja...
> czytnik kodu to to samo co klawiatura,
> tak wiec jak to dziala, to tamto tez, bo kurde musi :)

Teoretycznie tak, praktyka jest jednak okrutna.

Złacze PS/2 w laptopie Toshiby Satelitte takim starszym 4cośtam chyba, po
wpięciu klawiatury pieknie ona pracowała.
Po wpięciu czytnika zero reakcji. Trzeba było wpiąć przez przejściówkę tego
czytnika klawiaturę dodatkowo aby to pracowało.
To samo w HP Omnibook 6000 tylko że tu kupiłem przejściówkę USB-PS/2 w
Vobisie żeby nie taszczyć klawiatury z laptopem bo to głupota. Tylko że też
wpadłem z lapem i czytnikiem do Vobisu i powiedziałem że jak działa to biore
a jak nie to nie no i sami ciekawi rozpakowali z folii i dali sprawdzić.
Więc nie zawsze jest tak różowo.

Pozdrofka

--
Irokez