Re: 2 komputery - konfiguracja

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 19:42:44 MET

W dniu 2010-03-11 19:11, qwerty pisze:

> Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze
> korzystają z zaawansowanych programów. Byłeś w biurze projektowy,? Kilka
> zakładek z flashem i procesor "zdycha".

Nie słyszałem narzekań, że działa wolno, że się przycina, itd.

Mogłem włożyć celerona, albo pentiuma D, który był o ponad 100zł droższy
a w testach gier róznica wynosiła 4 klatki na sekundę, więc po co
pakować coś, co tak na prawdę jest tylko nieco więcej wydajne. Tak samo
pchanie core 2 duo to bezsens do takiego sprzętu, bo tu juz róznica
prawie 300zł w procku. Inna sprawa, że masz najwidoczniej dziwną
przeglądarkę, bo ja mam 23 zakładki w tej chwili z filmikami flash w
każdej z nich, obciążenie procesora wynosi 5%. No, chyba żeby zapuścić
odtwarzanie każdej z nich, to wtedy pewnie i i7 byłby za mały :)