Re: 2 komputery - konfiguracja

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 11:37:23 MET

Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:20:28 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> 1. Stacja robocza do biura. Czyli net plus komunikatory plus Office
> plus pewnei czasmai jakaś grafika niewielka. Ważne jes to że

Rozumiem, że w tym przypadku kwestie finansowe są zupełnie nieistotne, ale
i5 do biura? Po co... Może lepiej i3 (o AMD pewnie w tym przypadku nie ma
co wspominać...)? Co do reszty się nie wypowiadam bo wydawanie na sprzęt
maksymalnych możliwych pieniędzy jest dla mnie bez sensu. Ale to tylko moje
zdanie, a ja mam węża w kieszeni i małe dziecko do spełniania zachcianek;)

--
Marcin