Re: Serwerek NAS, ktory?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 09:56:04 MET

W dniu 2010-03-11 09:40, Piotr Rezmer pisze:

> Piszesz chyba o "konwerterach" z allegro zamieniajÄ…cych usb na lan.
No... Np taki "tani i z allegro" Lacie Ethernet Big Disc d2 ...
http://www.ceneo.pl/;0152500560-10.htm Znaleziono w 2 sklepach w cenie
od 2339,00 zł do 2375,00 zł.

> mnie synology DS409+ na wolnych dyskach 5900 rpm
Chyba 5400rpm ?

> osiąga wydajność bliską
> 100MB/s na pojedynczym dysku.
Wydajność dysku, a wydajność po ethernecie? 100Mbit (żadne osiągnięcie)
czy 100MB/s (to nawet dla 1Gbit eth by było za dużo)?